tirsdag 18. mars 2008

Babykort

Laget noen nye kort.

Det er nesten babyboom rundt meg om dagen, så tenkte jeg skulle bruke litt tid på å lage ferdig noen babykort. Så vidt vi vet er det mest gutter som ankommer utover våren og sommern. Så blir endel av de. Men lager noen jentekort etterhvert også da!! ;)

Innsidene er relativt like. Men etter å ha sett diverse folk pynte inni kortene syns jeg det har blitt veldig tomt uten noe som helst pynt. Og for mye pynt kan en jo ikke ha syns jeg.
Alle materialene jeg har brukt er faktisk rester. Blomsten på kort 1 er ny, det samme med knappen liksom. Men alt papir som er brukt, tilogmed akvarellpapiret til stempeltrykkene er rester.











1 kommentar:

Wenche sa...

Flotte kort, Anita. Og nå får du snart noen trykk i posten du kan boltre deg mer med.