mandag 5. mai 2008

Bleiekake og kort

Liten stund siden sist så jeg her nå!!
Har laget bleiekake til ei venninne også måtte jeg jo ha kort til!!
Her er resultatene!!


Forsiden av kortet. Stemplet og embosset en rose og et tekststempel. Embosset kantene(eh..enda en ide fra Anita Hagen). Noen turkise primablomster. Turkis og svart bazzill. Noe restepapir jeg tror er magnolia eller bohemia.
Til lykke stempel, embosset. Mitt personlige stempel. Mønsterarket fra framsiden.
Ca 85 bleier, 3 meter brett silkebånd, 2 meter smalt silkebånd, x-antall gummistrikker, kluter, bamser, smukker, lakner, helseteppe, smykke, 2 stk tåteflasker, babyolje mm.

Kjempemorsomt og lage. Og ble tatt voldsomt godt imot. Det var en annerledes gave som den gravide satte kjempepris på. Anbefales på det sterkeste til en nyfødt, hvis man skal i babyshower/svangerskapsfest e.l. Kan også brukes som dåpsgave syns jeg!!



6 kommentarer:

Anonym sa...

For et nydelig kort !!
Og den bleiekaken var jo bare helt genial !! Den ideen skal jeg jammen stjele!

Vennlig hilsen Maren

Hege sa...

Så artig ide med bleiekake virkelig kreativt :-)
Flott kort også

Anonym sa...

Flotte kort og nydelig bleiekake :) Kan tenke meg at den ble satt pris på ja.
Lykke til videre med svangerskapet - det er en spennende tid :)

Snuppelure sa...

For en lekker bleiekake :o)
Så mye flott du har puttet i den da :)
Regner med mottaker ble kjempe glad for den flotte gaven :)
Klemmer fra snuppelure :o)

Vibeke sa...

Så flott den bleiekaken var!!! Skikkelig kul !!! :)

Anita sa...

Tusen takk for koselige kommentarer!!