søndag 7. mars 2010

Ny gaveeske

Rosa og brun denne gangen til ei lita jente på bare ei uke.
Jeg har her valgt og lage "veggene" litt lavere for jeg følte jeg fikk bedre plass til plaggene da. Det er en kjole i den største, body i den mellomsten og en siklesmekke/bandana i den minste. Fikk flott plass til alt i disse.

Materialer:
Bazzill
Nydelig babystempel jeg ikke klarer å huske hvor jeg har ifra.
Blomster fra papirloftet(farget med colorbox cateye rose coral(brukt samme til stempeltrykket) og sprayet lett med glimmermist Iridescent Gold)
charms fra WencheJ(de er ihvertfall sendt fra henne)
Bånd fra Prinsess


Forfra


Fra siden


Detalj av sløyfa med pynt


Kortet på toppen


Detalj av kortet



Mottagerene ble imponert fram til at jeg fortalte at jeg hadde laget eskene, da ble de veldig imponert fikk jeg beskjed om. Så da blei det godt mottatt. ;)

1 kommentar:

Inger-Lise sa...

Kjempefine esker du har laget:) Gleder meg til å ser mer av det du lagee. Klem