torsdag 25. august 2011

Nysgjerrig?

Ser både her, og andre steder, at noen lurer veldig på hva som skal skje denne høsten.
Jeg velger å være helt åpen om det så da kan jeg jo skrive litt om det her også, siden jeg bruker denne bloggen til hverdagslivet mitt like mye som hobby og interiør.


Mandag 29. august skal jeg ta en Gastric Bypass. Etter mange år som overvektig, og med en leddsykdom som blir betydelig forverret av overvekten, har jeg valgt å be om hjelp fra legestanden i Norge. Jeg har nå ventet i 2 år og 8 måneder på denne operasjonen, og i juli fikk jeg endelig telefonen jeg har ventet på. Så dagene mine nå består i forberedelser, jeg går på en 1000kcal kur som skal forberede kroppen  på operasjonen og tiden etter.


Jeg kommer nok ikke til å skrive veldig mye om mine erfaringer og følelser rundt endringen i livet, men jeg kommer med all sannsynlighet til å poste et før og etter bilde når JEG føler meg klar for det, og har kommet dit jeg føler meg bedre.


Så det er ingen graviditet på gang!! Skjønner jo at folk kan fort få den tanken når noen er happy over en stor endring i livet sitt. Dette vil bli en av mine største endringer i livet, og kan vel bare sidestilles med da lille snupp ble født i mai 2008!!


Nå skal jeg spise litt igjen, spise godt og masse selv på 1000kcal. 



9 kommentarer:

eventyrLise sa...

Så det var hemmeligheten :)
Spennende da! :)
Håper vi får høre litt hvordan det har gått når du er ferdig operert :)

Anita sa...

Jeg kommer jo til å vise meg her ja. Slutter jo ikke blogge fordi om jeg opereres!! ;)

Kristine sa...

Da vil jeg ønske deg masse lykke til, både med operasjonen og tiden etter.

Anita sa...

Takk Kristine!!

Inger-Lise sa...

Er kjempegla på dine vegne vennen;) lykke til. Klem

Anita sa...

Takk snuppa!!!

Bettum Villa sa...

Så spennende forndring da! Snakk om å måtte vente lenge.. legestanden i norge har vel aldri vært kjent for å være hurtige.
Håper alt ordner seg for deg!
Vil også si tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.
Klem Madelén

Anita sa...

Hei Madelén

Enda det er ikke av de lengste ventetidene. har hørt om opptil 5 år. Så jeg klager ikke og gleder meg masse!!

Klem

Janne-Lise sa...

Ønsker deg masse lykke til :) har en i nær slekt som har gått gjennom en slik og har så fine resultater :)
Stå på og lykke til :)

hilsen Janne-Lise