onsdag 5. oktober 2011

1 mnd siden sist.

Men jeg er vel litt unnskyldt med tanke på at jeg fortsatt regnes som nyoperert vel?


Jeg har ikke gjort så mye siden sist. Det går i å lære seg å spise riktig da, slik at man ikke blir syk.


Men jeg har da fått tatt et bilde av den ene Hjerteranka mi i stua. Den begynner å bli skikkelig lang, så den har fått plass i bokhylla. Som dere sikkert har skjønt nå så er jeg seriøst glad i disse plantene.



I september giftet et vennepar av oss. Vi var ikke invitert, men en liten gave ble jo sendt avgårde. Kjøpte et hjertefat i sink, et kubbelys, et kulelys og en liten Calluna i potte. Det ble veldig fint syns jeg selv. Så pynta jeg med hvitt silkepapir, cellofan og bånd. Alle fargene er i hvitt, grått og lilla. Selv kortet er i de fargene.


Ellers får dagene til slektsgransking og lære seg spise riktig.


Ha en super høst.

Ingen kommentarer: