lørdag 22. september 2012

1 år, -67 kg og et helt nytt liv...

I august i 2011 tok jeg gastric bypass, også kjent som slankeoperasjon eller gbp. 
Dette hadde jeg ventet på lenge, og var veldig klar. Noe som har ført til at reisa etterpå har blitt MYE lettere.  Jeg er helt ferdig med alt som heter godterier(foreløpig ihvertfall). Jeg har ikke spist sjokolade, søtsaker, kaker eller chips siden 1.august 2011. Og jeg trives kjempebra uten. Jeg har også begynt å trene, så jeg trener 3-5 dager i uka. Og elsker det. Sånn som nå som jeg har betennelse i knærne får jeg nesten noia av å ikke trene. 
Tenkte vise endringen min litt en bildemontasje. Det er kun 3 bilder, men det er fra dagen før operasjonen, 6 mnd etter og nå, ca 1 år etter operasjonen. Jeg er nå normalvektig med en BMI på 24. Bmien min ved start var 47. 

Håper alle har en knallhelg. Det har jeg. 


1 kommentar:

Tina Gjøvik sa...

For en fantastisk endring!! :)

Men jeg må spørre.. Merker du forskjell på hvordan folk møter deg i dag, kontra den gang?

Jeg ser bare for meg den gleden du må ha av å ha gjennomført en sånn flott forandring :)