lørdag 25. september 2010

Lørdag.... Vaskedag

På torsdag hadde jeg noen gode hjelpere som kom og vaska ned hele stua for meg. Og i dag var vaskedama vår hos oss, og tok de rommene som var rydda klare. Det lukter nå godt og rent i hele huset, og vi kan ferdes der i sokkelesten for første gang på 5 mnd!!
I går var jeg og min kjære på IKEA, mens snuppa fikk være på overnatting hos sine fettere. Det ble kontoen tømt og mange fine, nye møbler blei med oss hjem. Vi jobbet hardt i går kveld(og natt) så to Ektorp lenestoler, to Ektorp Bromma(alle i Svanby Grå), et Hemnes bord, en Hemnes bokhylle og noen planter kom på plass. Alle Hemnes møblene er i hvitt. Det skal i tillegg monteres tre Hemnes bokhyller, to Hemnes bord, en Hemnes vegghylle og en Hemnes bred tvbenk. Dette sitter min kjære med nå.
Snuppa er hjemme igjen etter bollebaking og kos hos tante og onkel og de kuuleste fetterne. Bollene var kjempegode, hun fikk jo med seg noen hjem til mamma og pappa og. ;)

I morgen kommer resten av møblene våre hjem igjen etter en "ferie" borte. Så vi håper at i morgen natt sover vi hjemme igjen!!


4 kommentarer:

eventyrLise sa...

Hva har skjedd med huset deres siden dere har bodd borte så lenge? Har ikke fått med meg det jeg.. :)

Anita sa...

Vi flytta ut da vi skulle pusse opp stua. Bo i et hus med manglende vegger o.l. er ikke noe særlig når man har en 2åring. ;) Det skulle bare ta en mnd men det blei fort til 5 mnd gitt.

Men nå skal vi hjem.

Kristine sa...

Blir godt å komme hjem igjen vil jeg tro!
Håper du legger ut noen bilder også:)

Anita sa...

Bilder kommer nå jeg bare kommer på plass!!