tirsdag 28. september 2010

Mandag, hverdag og Pletter i luften...

begynner ting å gå seg til her. Gleder meg så voldsomt til alt er på plass i stua. Spørs om jeg må begynne å kjøpe Lotto heretter, for nå vil jeg ha nytt kjøkken og gitt. ;)

Her et lite sniktitt på den en av de fine, nye stolene. Lampa er kun midlertidig til jeg finner en jeg virkelig liker. Må ha en god lese-heklelampe der.



I dag stod gardinvask og stryk på timeplanen. Jeg kjøpte nye fine, kremfargede gardiner på Kid tidlig i sommer. Etter vask rusta halvparten av maljene, noen datt av og gardinene krøp 10-15 cm. Jeg fulgte selvsagt vaskeanvisningen. Ringte til Kid og spurte dem hva de mente. Fikk beskjed om å komme med gardinene. Der fikk jeg bytte alle i en annen type. De hadde hatt mange klager på akkurat de jeg kjøpte. Og siden jeg har forelsket meg i grått, ble det grå gardiner. Nydelige er de. Lettstelte og, for det er bare å vaske og henge opp!!

Når jeg var en tur ute stakk jeg innom en blomsterbutikk. Der ble det med mine aller første Pletter i luften med hjem. Og en anna grønnplante jeg ikke husker hva het, men fin var den.






Fordi oppvaskmiddeldunken min er ødelagt gikk jeg også innom Europris og kjøpte en glasskrukke til det formålet. Kjenner meg noget påvirket av blogglandia her ja.


Men nå er det vel natta!










4 kommentarer:

Bjørnenga sa...

Nå tror jeg det har blitt fint i stua hos dere altså! :)

Anita sa...

Ja, jeg håper det da!!

Meta sa...

Velkommen hjem!:) Gleder meg til å se bilder av stua.:)

Anita sa...

Takk Meta.
Veldig godt å være hjemme. Bilder kommer vet du..