fredag 29. juli 2011

Midt oppi alt sammen gjør man litt anna og.

Rommet til snuppa har fått litt på ene veggen og hylla hennes har fylt seg opp ganske så bra.
Kardemommebyboka er favoritten, og i midten oppe i hylla ser dere noen av husene derfra.
Vi kjøpte de i Dyreparken tidligere i sommer.

Endelig fått opp diktet over senga. Hun vil jeg skal lese det for henne hver kveld. <3 Og som dere ser er kosedyr"strømpen" fylt helt stappfull.

Gyngestolen hun fikk til 3 årsdagen sin av sin tante, med Oldemor-teppe, heklet av Oldemor 
og yndlings boka.


Ellers har uka vært en bergogdalbane. Mer om det kommer senere. ;)

Ha en super helg i sola(her er det sol ihvertfall).

3 kommentarer:

Kristine sa...

Så fint rommet blir! De Kardemommebyhusene må jeg kikke etter neste gang vi skal dit. Sikkert fine som julekalender-gaver! Og sånn kosedyr-strømpe står på lista her. Ble litt letta når jeg ser den finnes i hvitt! Takk for inspirasjonen!

Hjemme hos meg sa...

Hei Anita :)

JA jeg vil tro det går bra med melk...men da kanskje litt mindre vann og litt mer melk. Den anbefales iallefall :)

Så nydelig den gyngestolen var :) Og det søte teppet!

Mange koselige innlegg her siden sist jeg tittet innom :D

Fortsatt god sommer! Måtte august komme med MASSE SOL og deilige sommerkvelder....

Klemklem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempekoselig rom ♥