fredag 22. juli 2011

Serviettkort

Da er det første serviettkortet laget også. Jeg syns det er kjedelig å lage like kort hele tiden, så her blir det mye forskjellig.
Brukt hvit bazzil, creamy brown Fluid Chalk, Tuquoise Hill's ark fra Riddersholm Design, silkebånd og et babystempel jeg dessverre ikke husker hvor er fra. 






Kortet var veldig mye enklere å lage enn jeg trodde. Gøy var det. Kan hende at det faktisk kan bli flere sånne. Utrolig nok.


Ellers skjer det vel lite. Rydder litt, for vaskedama kommer ENDELIG tilbake i morgen, etter 6 ukers fravær. Det skal bli deilig med helt rent hus igjen. Hun er så mye flinkere enn meg til å vaske. ;) Ute regner det så utetid blir det dårlig med, men da får en jo scrappet litt da. Og jeg har virkelig fått gløden. Blir noen interiørinnlegg også neste uke regner jeg med. Har allerede noen planer. 


Ha en kjempeflott helg.



Ingen kommentarer: