onsdag 29. august 2012

Deilige sommer dager i deilig "ny" sofa.

Jada, jeg vet de sier det er SÅÅÅÅ UT med pallesofa. Men jeg bryr meg skjorta om hva som er ut og hva som er in. Jeg syns pallesofa er lekkert. DET bryr jeg meg om. 

Jeg har valgt å la vår være i sin opprinnelige form. Mulig den blir malt eller beisa neste år, men jeg syns det er fint når man ser det er en PALL jeg da. Tror hele greia, med duker, puter, lykter, blomster og alt slik det ser ut her kom på 1800 kr ca. Noe hadde jeg fra før, men tar det med i beregningen min lell jeg. 

Jada, listene er ikke malt ferdig enda. Men huset kommer seg. 



Her har jeg tilbragt noen timer i sommer, men en god bok og litt godt å drikke. 


Lavendel har desidert stått høyt i kurs hos meg i sommer. De overlever litt regn. 

Ha en super dag!!






2 kommentarer:

izi sa...

Synes det ble kjempestilig!

Meta sa...

Jeg skal ha pallesofa til neste år. Uansett hvor mye "ut" det er. Litt treg,så jeg rekker aldri å få gjort ting så lenge de er "in". Men det skiter jeg i. Hehe..

Synes gruppa di ble stilig!:))