mandag 27. august 2012

Babykort

I juni kom det to små barn til verden i vår nærhet. Det kom flere, men disse har jeg besøkt til nå. 
Det kom en jente, Victoria, og en gutt, Robin. Og da måtte jeg jo lage to kort.


Dette ble et staffelikort. Lettvint og fint. 
Brukt bazzill, 3 stempler jeg ikke aner hvor er fra, diverse charms.

Bokstaven R måtte med på Robin sitt kort.

Og samme med Victoria sitt. Her fikk hun en veldig rosa V. Her har jeg brukt et klistremerke med babyføtter på. Og Martha Stewart punch på siden. Et skikkelig jentekort. 


Har fått litt ånden over meg. Så litt scrapping, og litt blogging blir det kanskje utover. 

For dere som har fulgt meg litt så har jeg nå gått ned 64 kg og livet smiler til meg. Jeg trener 3-5 ganger i uka og stortrives med mitt nye liv. 

Håper folk har hatt en grei sommer, selv med mye regn her på Østlandet ihvertfall. Nå blir det en finfin høst. 


Ingen kommentarer: