søndag 10. februar 2008

Dagen i dag!!

Ikke vært spesielt hobbyretta egentlig.

Men fått gjort mye annet da. Klesvask blant anna. Og fått igang kjøkkenet igjen, det har vært totalbomba en ukes tid(huff). Men i går kveld tok vi tak her, og huset ble rydda og støvtørket og støvsugd. Må støvsuges i dag og, for min kjære holder på med å bygge bad her. Og idag har de lagt taket. Så det har vært mye flying ut og inn. Men mannen er flink og støvsuger selv han da. Det er deilig, for med et bekken som ikke er enig med meg om dagen, så får jeg ikke gjort slike ting.
Men i dag har jeg altså nesten fått unna ALL klesvask som har hopet seg opp. Det er så deilig.
Plutselig oppdager en hvor mange håndklær en egentlig har. :)
I tillegg har jeg sett på ski i dag. VM i skiskyting er stas. Og mens det har gått har jeg heklet litt på en søt kjole fra garnstudio i alpakka. Denne er så enkel å hekle og går ganske fort også. Så litt hobby har det jo blitt da.

Håper alle som sniker innom har en fortsatt flott søndag!!

1 kommentar:

Wenche sa...

Så søt kjole, Anita. Og gratulerer med denne koselige bloggen.