onsdag 13. februar 2008

I nattens..

..mulm og mørke!! Jada sitter her da. Med et bekken som krangler, og måtte selvfølelig på do på nattestid. Da trenger jeg litt hvile nede før jeg krangler meg tilbake til senga. En ting er bekkenet, det andre er hoftene mine som krangler i tillegg. Sånn, nok syting.. :D

Idag(for det er jo onsdag her nå liksom) skal det scrappes IHVERTFALL 2 LOer. Kanskje 3. Har planer for alle, og den ene er det som skal printes printet. SÅ det går unna når en først begynner når en liksom har en plan.

Heklakjolen feridg heklet front og bakstykke. Skal bare monteres også skal det hekles pyntekanter rundt omkring.;) Men det blir nok over helga.

I helga skal vi nemlig en snartur til Århus.

Nå skal jeg krabbe opp trappa igjen og finne dyna!!

1 kommentar:

Broggis sa...

Sniker litt rundt hos deg! Gratulerer så mye med blogg!!!