søndag 24. februar 2008

Helga og uka over

Da var enda en uke gått gitt.
Denne uka trakk jeg meg fra stafetten som før er nevnt. Syns det blir for mye krangling og unødvendig greier. Det begynte å gå utover folk rundt meg ellers, så da var det best å gi seg fant jeg ut. Ellers skjer det lite.

Vært i dåp og er nå faddere til vår nevø Henrik. Han var så snill i kirken. Gråt lit fordi han var sulten, men det er da lov. :)
Ble kjempesliten av dåpen da. Ikke vant med så mange mennesker rundt meg om dagen jeg. Og masse barn i alderen 3 mnd og opp til 15 år. Så lydnivået var ikke akkurat lavt heller. :D Men koselig da.
Fikk på meg bunaden min da. Så gøy. tror ikke det har vært mange der ute som har kunnet bruke bunaden sin uten å sy den ut i 7 mnd!!!:D
Det var gøy å ha den på for den er helt ny, og ble brukt for første gang i dag. Siden den passer nå må den nok syes inn litt til den dagen vårt lille nurk skal døpes.

Ååå som jeg gleder meg til i mai. Venter utålmodig på at lille skal bli født nå. Er forelsket allerede, og gleder meg så masse til å hilse på knøttet.

Nå skal jeg finne senga. Lang dag og kjempesliten så sovner nok fort!!;D

Ingen kommentarer: