tirsdag 14. desember 2010

14. desember.

Her er det jaggu stille om dagen. Jeg har ikke vært i form til blogging, julepynting eller noe. Men nå tror jeg det løsner. Idag har tilogmed dobørstene fått julevaska(det vil si, bytta børstene) og jeg håper på å få pynta pepperkaker som skal opp i vinduer og på juletreet etterhvert.
Har fått handla de fleste gavene nå. Mangler mannens men det får jeg ta i løpet av denne uka, eller starten av neste. har en plan, må bare få surra meg ut.
Lysekrona skinner og er montert. Bilder kommer, men jeg har som sagt ikke orka så mye, så stua må bli bloggverdig først. ;)
I går hadde jeg og mannen vår årlige julekosedag. Vi reiste til Toys'r'Us og fylte ei handlevogn der, surra litt på jessheim kjøpesenter og fikk unna det meste. Jeg skal ut en tur i begynnelsen av neste uke, for jeg regner med at det blir litt julepyntsalg da. ;) Veit at KID og mange pleier å ha ganske kraftig julepyntsalg siste uka før jul: Må unngå så mye varer i butikken før vareopptellinga vet dere. ;)
I morgen kommer to venninner hit. Vi skal lage litt konfekt. Første gang jeg virkelig skal lage konfekt. Har rulla marsipankuler o.l. før, men ikke sånn som vi skal nå. Håper på å få noen fine bloggebilder da. ;)

Snuppa var med i Luciatog i går. Så søt ei terne. Godjenta vår. Mulig dere får se et bilde når bare kameraet er tømt. :P

Håper alle har en super førjulstid. Min ser bedre ut nå ihvertfall.

Ingen kommentarer: