mandag 27. desember 2010

Julaften middag

Jeg pynta helt enkelt i år. Ingen annen pynt en duker, lys og serviset.
Hadde stoffservietter for første gang, og har laget serviettringene selv. Syns kjøpeserviettringer er unødvendig dyrt. Så jeg lagde enkle av filt og bånd. Båndene er løse så de kan jeg bare bytte etter anledning og årstid.
På bordet, for første gang, kom de søøøte små salt- og pepperbøssene jeg kjøpte på loppis i høst.
Serviset er TId fra Porsgrunn Porselen, dekketallerknene er Galaxe fra Hadeland Glassverk, glassene er Gran Cru fra Rosendahl, Bestikket er Anita fra Hardanger Bestikk, duker og servietter er fra Ellos og filt og bånd fra Panduro.



Er de ikke søte?

Fortsatt god jul!!

2 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Lekkert bord du har dekket anita. Koselig. Bare å gi lyd hvis dere kommer på denne siden av landet. Gjesterommet står klart. Klem

Hjemme hos meg sa...

Hei Anita!
Kjempefint pyntet bord :)
Innom for å ønske deg Godt Nyttår!!!

Klemmer fra Anette :)