onsdag 1. desember 2010

Pakkelapper og kurv er klar...

.. så nå må jeg bare få ferdig kalenderpakkene..
Skal hente en ting på posten i morgen som skal bli den første pakka. Men vi har allerede bestemt at pakkene uansett ikke skal åpnes før barnetvtid. Rettogslett fordi det kan bli trøblete å få henne i barnehagen på morgenen med pakkeiver!!

Kurven har originalfargen inni, mannen har spraylakkert denne hvit for meg.
24 pakkelapper til 24 dager!!
Disse har jeg laga i kveld, med elektronisk kutter,
lim og bittelitt tålmodighet så ble de ferdige ihvertfall..


God adventstid!!!

1 kommentar:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja det er litt jobb med pakkekalendere... Men ungene blir jo så glade :)
Så mange fine innlegg du har hatt siden sist jeg var inne hos deg... Og får en søt snuppelure du har- Herlig julekortbilde!!!

Kos deg i førjulstiden da Anita :)
Plutselig tilbake ;)

Klem Anette :)