søndag 16. januar 2011

Enda en uke over...

Og i helga har vi nesten ikke gjort noe. Det var en bursdagsfeiring i går ellers stille på oss.
I dag tok jeg med meg mini på kjøkkenet og surra sammen en brownieskake. Det var stas både for store og små. Enkel middag ble det og med ferdig oppdelt røkt svinekam, stekt sopp og kokte poteter. Slikt som ikke tar tid passa godt i dag. Til i morgen er gule erter lagt i bløt og salt svineknoke tatt opp av frysern. mannen vil ha ertesuppe og jeg vil ha komler og salt kjøtt. Javel, da gjør vi sånn.

Tok noen bilder av orkideen jeg kjøpte for 79 kr på IKEA tidligere i uka, den var VIRKELIG verdt pengene sine.
Bildet er en tegning av min svigermor da hun var ca 3 år gammel. Hvis dere ser på noen av bildene av vår lillesnupp, ser dere hvem jenta vår ligner.
Før helga kom det 3 nye interiørblader med hjem gitt.. De har fått plass i kurven til Hortensian min. Helga har blitt tilbragt med disse bladene. BoligDrøm begynner virkelig å bli en av mine favoritter sammen med Bolig Pluss altså.
Bildene er ikke superbra, men lyset er vel heller trist også om dagen.

Håper alle får en flott ny uke!!

Ingen kommentarer: