fredag 14. januar 2011

Endelig noen bilder av stua i etterjulsmodus...

Jeg tømte jo ut jula for over en uke siden, handla blomster på mandag og litt stæsj på onsdag. Men først i dag får jeg blogget litt hus føler jeg.

Spisestua har den grå duken vi brukte i jula fortsatt. Det vil si, jeg valgte denne duken fordi den passer hele året. Og med litt brikker og/eller løpere i diverse farger utover året tror jeg det blir veldig bra. Brettet har beholdt engel og hjerte, men fått følge av en Miljøgårdenskål med søte hjerter i, en primula i en Kardemommepotte fra IKEA, to små vaser med lys i og et te lys inni krona vi kjøpte før jul.
 Skapet i spisestua har fått nye blomster "bare". Bildet er tatt i mars 2008, to mnd før snuppa om til verden. På bildet over kan en såvidt skimte en eføy og en orkide der og, men lyset ble så dårlig på de bildene at det får dere se en anna gang. ;)
Primula er for meg senvinterens blomst nr 1. Den frisker opp veldig. Jeg valgte hvite og rosa fordi det passer best inn her nå med det hvite og grå.
Skjenken har fått et lysbrett med primula på. I tillegg står et tomt stettefat der, som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med enda og julegaven fra veslesnupp til mamman og pappan hennes. En egenmalt ramme med bilde i. Den var så søt.



Håper alle får en flott januarhelg. Vår skal brukes til skiprøving(snuppa fikk det til jul selvfølgelig) og bursdagsfeiring av en venninne som har fylt 30!! Gleder oss!!

3 kommentarer:

Alhana sa...

Så fint du har det, og så koselig det ble med nye blomster :)
God helg.

Janne-Lise sa...

Så koselige bilder av en flott stue :) Liker primula jeg også :) De er dekorative og frisker fint opp

God helg :)

Anita sa...

Takkogtakk.

Håper på flere bilder fra en januarstue til uka når jeg får tid til å ta bilder på dagtid uten mann og barn hjemme.