søndag 23. januar 2011

Helga over

Hatt en rooolig helg. I dag har vi vært ute litt, men det varte ikke lenge gitt. Vi fikk sol og noen kuldegrader i fjeset ihvertfall. Godt var det. Snuppa prøvde seg på ski for første gang, men det aner meg at skiene ikke er smørefrie, så vi må fram med litt klister tror jeg. ;) Hun syns det var greit så lenge vi dro henne. Men hun er jo bare 2,5 år da. Stolt av henne jeg.

Hva bruker jeg ellers dagene til? Jo, som nevnt tidligere fikk jeg biografien til Margit Sandemo til jul. Den er morsom, trist og fantastisk skrevet, som alt hun skriver!! Så dagene nytes med boka og utallige kopper med frukt te fra Kremmerhuset.




 Lesekroken vår. Både mannen og jeg leser mye mer etter at vi fikk en egen lesekrok i stua. Merkelig fenomen. Deilig å kunne sitte der, mens snuppa ser barnetv, med en bok.


Ha en fortsatt god søndagskveld og en fantastisk ny uke.

3 kommentarer:

eventyrLise sa...

Vanskelig å følge med på rb.no når man ikke har strøm. Dessuten finner jeg ingen steder der det står at Frogner skulle bli uten strøm. Og ca klokkeslett.....

Jeg kommer til å ha vann i termos fremover jeg nå. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre hvis lillebror ikke får mat. Da blir det liv i huset!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Så utrolig koselig lesekrok, tenker den blir benyttet,ja!
Klem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlig krok, tenker det er godt å sitte der å lese :)
Må ikke lese så mye at du glemmer å blogge da ;)

klem Anette