torsdag 20. januar 2011

Sofautfordring hos Anette

Heng dere på Anettes nye utfordring Vis meg din sofa.

Her vår sofa. Den er verken fancy eller dyr. Det er en mørk grå sofa fra Skeidar som vi har hatt i 8 år eller noe tror jeg. Den funker fint enda, selv om vi ønsker oss en stor sofa med sjeselonger på hver side. Bordet er Hemnes fra IKEA, samme med hjørnebordet. Prøver å stæsje opp sofaen med pledd og puter, men jeg er så sær på puter. I går fant jeg den grå puten på Kremmerhuset. Og falt pladask. Aldri kjøpt så dyr pyntepute, men den var så fin.
 Hva syns dere? Er den fin eller?
Tar med et bilde av min nye yndlingsplante; Hjerteranke som står på hjørnebordet(pluss en i bokhylla og en på det ene badet). Lampen er Årstid fra IKEA, pyntepotta noe jeg hadde i kjellern som er nøytralt og telysglassene er og fra IKEA.


Ha en fortsatt super torsdag og snart er det helg!!


5 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Hei Anita. Takk for koslig kommentar hos meg! Koslig at du vil følge meg videre. :o)

Så fint det er hos deg, puten var knallfin! Og jeg likte godt lampen, hjerteranken og telysene. :o)

Skal bli koslig å bli kjent med deg, nå skal jeg titte litt mer her.

God helg!
Klem Jenny

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Koselig sofakrok :)
Likte godt puta di :) Og den nye favorittblomsten din ;)

God helg!

Klem Anette

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Visst er både sofa og pute fin, ser veldig koselig ut hos deg!
Ha en fin søndag.
Klem

Kristine sa...

Nydelig pyntepute!
Har samme sofa faktisk! Helt grei den.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Anita! Så koselig stue du har!! Flotte sofaer og fine puter.

Ha en fin ny uke!!

KLEM KLEM
Anette:)