tirsdag 26. april 2011

Ikea tur idag....

I løpet av påsken(magisk hvordan dette skjer med ungen, gjelder klær også) har visst snuppa blitt stor jente. Hun butter snart i begge ender av senga si, så nå måtte vi ha ny seng til henne. Så jeg sjekka IKEA sine sider, men Hensvik var ikke inne. Jaja, vi reiser og ser ihvertfall. Også fikk snuppa være med å velge. Det endte med en Gulliver seng isteden. Tror den blir knallfin på rommet hennes, som er litt grålig med hvite lister og hvite dører på kneveggens småskap. 
GULLIVER Seng med ribbebunn hvit Lengde: 165 cm Bredde: 76 cm Madrasslengde: 160 cm Madrassbredde: 70 cm
(lånt av IKEA.no)
Men klarte jeg kun kjøpe seng med madrasser? Neida, det ble med noen rosa lykter, noen søte rosa servietter, et hjerteteppe snuppa selv valgte( til 35 kr var det ikke noe krise liksom) og en hvit Leksvik knaggrekke. Gleder meg til mannen får opp listene der inne nå. Jeg rydda nemlig rommet reint for alt sånn som typisk havner på "tomme" rom idag.
(lånt av IKEA.no)
I tillegg ble det med en Hensvik hylle med hjem. Det er oppe til vurdering og male bakveggen, eller "tapetsere" den, men tror den blir sånn nå i første omgang.
HENSVIK Hylle hvit Bredde: 75 cm Dybde: 17 cm Høyde: 48 cm
(lånt av IKEA.no)
Så da mangler det bare at rommet blir ferdig. Mannen har krabba i arbeidsklea og driver å retter et gulvproblem. Så skal listene på i løpet av uka. Vinduet skal flyttes noen cm ut, så det blir ikke lista nå. Det må vi ta senere, men det får være. Jenta må på eget rom nå. Hun er tross alt snart 3 år.

1 kommentar:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Gøy med Ikea tur da...må snart dit jeg også...no småtteri jheg trenger...
Loppis på Haugtun og Lørenfallet i helga :) Bare hold deg unna de loppene jeg vil ha ;)

Klem Anette