mandag 11. april 2011

Tro det eller ei...

her kommer jeg..

Endelig føles livet litt lysere. Kroppen krangler fortsatt, men sola og varmen gjør sitt for at det skal bli bedre.
Idag har vi nemlig vært supereffektive. Det vil si min mann. Jeg orka lite, men var der som moralsk støtte. Snuppa hoppa på den nye trampolina si, lekte i en sandkasse som var halvfull med vann og hjalp til med uterydding. Vi har i dag fyllt et hengerlass med søppel, stabla alle paller(tror vi har 20), samla hageavfall og kutta ned diverse forgreninger av diverse trær midt på plenen, rydda terrassen, satt opp igjen leveggen der, vaska terrassen og fått opp hagemøblene. Har stort sett rydda byggeting. Snøen kom fort ifjor og vi fikk ikke rydda før snøen la seg, noe som førte til et mindre pent utseende når snøen smelta nå. Noe den jo har gjort på litt over en uke. I går bytta jeg ut granbar og lyng med påskeliljer på trappa. Skal få tatt et bilde når de begynner å springe ut, og jeg har fått rydda trappa.
I dag har det faktisk vært mer eller mindre overskyet, men alikevel like varmt som på en overskyet sommerdag, ca 18 grader fra kl 12 og utover. Deilig!
Har bare et bilde idag. Sånn ser det ut rundt hos oss om dagen. Grått og brunt, men mer eller mindre snøfritt. Bilde er heller ikke av superkvalitet siden det er tatt med mobilkamraet, men det er da et livstegn. ;)

Håper alle har hatt en flott helg. Det har jeg.

1 kommentar:

Hjemme hos meg sa...

Livstegn er bra ;)
Takk for gratulasjon :)
Nyt den deilige tiden vi har nå :)

Klem anette