mandag 25. april 2011

Påsketrappa

Jada, jeg lovte bilder av påskepyntet trapp, men siden min kjære har flytta inn på den siden av huset med alt av verktøy og annet (i mine øyne) skrap så utgår det. Jeg lover at dere skal få se den maipyntatrappa mi om en ukes tid eller slikt. For resultatet av den fineste påska i manns minne og en manns overskudd er nemlig at inngangspartiet er nesten ferdig. Vi har nå en flott bod over trappa, og takstein er på plass. Mangler mønepanner, men det får drøye noen dager til. Det er vanntett nå ihvertfall.

Siste dagen i påskeferien. Jada, snuppa gleder seg nok til barnehagen igjen i morgen. Jeg gjør ihvertfall det. Sen påske i kombinasjon av mannens arbeidslyst har ført til mye snuppetid på meg. Elsker tiden, men knærne mine er ikke enig. Men i morgen kommer hverdagen igjen. Da kan jeg hvile knærne litt!!

Håper dere alle har hatt en suuuperpåske. Det har jeg.

Ingen kommentarer: