søndag 13. november 2011

Dekket til middagsselskap.

På lørdag hadde vi "Takk for hjelpa" selskap her. For et år siden hadde vi uvurdelig hjelp med endel snekkerarbeid ute i form av dugnad med gode venner. Så i går feiret vi de som hjalp til. Da så mor sitt snitt til å bruke finserviset og pynte litt. :D






Serviset er Tid fra Porsgrunn porselen, dekketallerkner Galaxe fra Hadaland Glassverk, glassene er Gran Cru fra Rosendahl og bestikk er Anita fra Hardanger Bestikk.. Serviettene er fra Ellos, sammen med duk, løpere og brikker. Som pynt hadde jeg lysglass fra IKEA med enkle rosehoder og telys. Og en bitteliten kvast med Brudeslør på hver serviett. Riktig så fornøyd med det gråe og hvite. 
Ja, jeg vet det er for lite stoler i forhold til antall kuverter, men sånn er det når man bare har 6 like stoler. Bedre med to for lite enn to stygge stoler som ikke passer inn da. ;)


Når jeg etterhvert får surra meg til å ta bilder av stua skal dere få se jeg har ommøblert også.




Ha en super uke!!







1 kommentar:

Kristine sa...

Lekkert middagsbord! Liker galaxe tallerkenene, ønsker meg de selv! Veldig flott dekorert med servietter og brudeslør.