lørdag 5. november 2011

Helg og kos.

Denne helga blir lang, for snuppa hadde fri i går. Planleggingsdag i barnehagen. Det var koselig. Da reiste vi en tur på det lokale shoppingsenteret og shoppet nye pen sko til henne, og jeg snek med meg litt julepynt. Og jeg fikk jammen meg unna endel kalenderpakker og selv om mini var med. Hadde jo med både mann og barn. Men 20 kroner og et sjørøverskip funka som distraksjon. :D
Nå er det grått og trist ute, så da tilbringer vi dagen inne, snuppa leker med dukker og kjøkkenet sitt. I den anledning tenkte jeg at jeg kan vise noen detaljbilder fra kjøkkenet hennes.





Må vel innrømme at det sjelden er sååå orden i skapene hennes, men hun har det ryddig på rommet sitt mer eller mindre hele tiden. At det ikke står "perfekt"(i mammas øyne) i skapet til enhver tid forventer jeg virkelig IKKE av en 3 åring altså. MEN hun rydder sitt eget rot hver dag. Det forventer og forlanger vi foreldre her i huset.

Nå skal vi fikse oss litt og gjøre oss klar for barnebursdag. Regner med at mor er rimelig sliten når denne dagen er over. :D

Ha en super lørdag og helg.

1 kommentar:

Kristina, nord i bygdo sa...

Så koselege detaljer fra jenta di sitt rom!! Nei orden er det ikkje så lett å halde på eit barnerom. Det er jo eit rom skal brukast og ikkje stå til pynt. Men greit å få rydda ein gang i blandt då :) God helg (Ps. giveaway inne hos meg no )