fredag 25. november 2011

Under en måned til jul..

Tok en kjapp oversikt over gavene som er kjøpt inn. De fleste barna er dekket. Deilig det. Snuppa er ikke handla inn, men det er ikke meningen heller. MEN jeg har en hel bærepose med kalendergaver, så den der er klar ihvertfall. Bare pakke de inn til uka. Skulle egentlig gjort det denne uka, men så ble visst snuppa syk. Stakkars jenta vår. Hoster og hoster. Derfor sitter mor her i natta!!


Så da tenkte jeg vise dere at jeg har ommøblert stua. Og litt av høstpynten denne høsten. Nå til helga byttes den jo ut med adventspynt.



Bildene er litt mørke, men det var ikke akkurat lett og få noe godt lys i høstmørket i begynnelsen av november. ;)


Snudd om helt, for vi ville ha mulighet til at snuppa kunne se barnetv mens vi har gjester. Og nå går jo det knall. :D
I morgen(strengt tatt i dag) skal jeg leite fram all adventspynten. Håndklærne(de lilla OG de rød) er lokalisert, så de skal bare vaskes en runde. På lørdag kommer vaskedama så da blir huset rent og pent. Prøve å få vaska vinduer i stua til uka hvis vi orker. De store vinduene er tunge å vaske utvendig, men kanskje mannen hjelper meg bittelitt.


Nå bør en vel legga seg litt igjen i håp om litt søvn. Med syk snuppe blir det ikke akkurat mulighet for noe søvn på dagen heller.


Ha en fantastisk første adventshelg!!

Ingen kommentarer: