søndag 6. november 2011

Høstvær ute...

Men allikevel har vi vært superflinke og rydda hele "parkeringsplassen" vår. Den er ujevn etter prosjekt hus, så mannen skal få lånt en minigraver og rette på den. Forhåpentligvis allerede i morgen. Vi kjenner noen med gravemaskin. ;) I tillegg er hagemøblene flyttet fra terrassen til trappa, vi har stor overbygd trapp så vi fant ut at bordet og stolene våre kunne fint stå der i vinter. Da har de få røykevennene våre noe å sitte på når de er på besøk og røyker. Kanskje jeg legger ut noen fleecepledd når vi vet det kommer gjester også. Har ikke rydda ferdig oppå der, men skal til uka. Og pynte litt der. SÅ da skal dere få bilder fra trappa.
Nå er det Cupfinale på TVen, så gubben ligger på sofaen og koper, snuppa leker på rommet og jeg hobbyerer litt og selvsagt blogger. Formen min er MYE bedre enn på flere år, så jeg skal bli flinkere til å blogge, hobbyere og gjøre ting hjemme. Itillegg til at jeg SKAL ut å tusle litt innimellom.
Sånn ser det ut gjennom hagedøra i andre etasje idag. grått og vått.

Litt dårlig lysforhold om dagen, men et par bilder av snuppa som leker ble det. 



Håper alle har en superfin søndag. Det har vi.

Ingen kommentarer: