mandag 16. mai 2011

Hagemøbler til barn

Har de siste ukene vært på leit etter hagemøbler til snuppa, men ikke funnet noe fint, som ikke er for dyrt. Så satt jeg i mine egne tanker her idag, da det plutselig datt ned i hodet på meg. Jeg har, for en tid tilbake, sett et lite fint hagemøbelsett stående i min kjæres gamle lekestue. 4 brune stoler og et brunt bord. I heltre. Kjempefint, fra 70 tallet og puter deretter, men etter en tid i blogglandia har man jo blitt inspirert både til det ene og andre. Så i dag nevnte jeg det for min kjære, han ringte sporenstreks sin far og nå er vårt lille snuppetroll stolt eier av hagemøbler. Dessverre ingen bilder enda, for de står nedlesset i lekestua under svigerfars alle plastikkhagemøbler. Men jeg GLEDER meg til å ta de fram og vaske, pusse og male de hvite. Sniktitta litt i dag, og så bare to puter så da syr jeg heller nye av mitt lille gardinfeilkjøp. Ja, for jeg bestilte selvsagt gardiner til snuppas rom uten å måle, vaska og strøyk de og selvsagt. Så nye gardiner er bestilt og de som ikke passer blir nok finfine puter til snuppas "nye" hagemøbler.

Ellers har vi feiret mannens 35 års dag i helgen med gode venner og MYE god mat. Tapas på menyen og vi har en liten tendens til å lage aaaltfor mye mat. Men vi koste oss, fikk masse komplementer for maten og skravla gikk til langt ut i de små timer. Koselig.

Håper alle har hatt en fantastisk maihelg. Nå kommer maimånedesn store høydepunt til uka så da skal skjorter strykes og finklær fikses. Min bunad har krympet i skapet det siste året så jeg tar på meg noe annet pentøy tror jeg. Men snuppa skal ihvertfall gå i bunad, mannen har ikke bestemt seg enda.

Ha en fantastisk ny uke.

Ingen kommentarer: