torsdag 19. mai 2011

Innflyttingsklart...straks

Rommet til snuppa er straks innflyttingsklart. Mangler forstatt vinduslistene, men det har jeg forklart før hvorfor;). Her kommer en liiten sniktitt på noe av det som er der inne.

Vi skrudde opp hylle i går, og satte inn noen leker. Senga er på plass og det samme med lyset. Kjøpte en kjempesøt lysekrone(mannen har endelig innsett at han bor med to jenter i hus) og Snöig lampe i rosa til henne. Det blir så fint. Nå håper vi bare på å få solgt masse av babyutstyret hennes i sommer så kommer det inn masse mer stæsj her tenker jeg. Ønsker meg fortsatt stoler og bord til henne, og lysekrona er hengt slik at det skal stå rett under.        
Noen av "babygavene" til snuppa har fått plass også, om de blir ståendes der er uvisst, for kjøkkenet hennes kommer rett under. Her er det blandt anna ei kjempefin Babuskadukke som ble kjøpt i Russland (av hennes grandtante og onkel)den dagen hun ble født, en sak svigerfar kjøpte i Tallin på tur da hun bare var noen måneder og et smykkeskrin hun fikk til dåpen.





En stor M i rosa mangler oppå hylla, men det kommer, den står nymalt her på kontoret nå.
Nå skal jeg vaske litt klær og spise litt og bare slappe av. De siste ukers race har tatt på kroppen min veldig så nå trenger den litt hvile.

Ha en fantastisk maidag.


1 kommentar:

Christina sa...

Så flott det blir