fredag 20. mai 2011

Ny seng, sengetøy og masse puter.

Her skal snuppa sove heretter. Lykken er nemlig en storjenteseng med masse puter. Snuppa elsker puter så da har vi shoppa noen til henne. Blir nok flere etterhvert. Senga er en Gulliverseng fra IKEA, lampa er en Snöig vegglampe fra IKEA og krakken kjenner vel de fleste fra IKEA. Liker lampa så godt siden den IKKE blir varm, DET er en fordel på rommet til ei lita snuppelure.





Litt lesestoff til kveldstunden ligger framme. Hun elsker "Rødhette og ulven" så den blir lest nesten hver kveld.

Ha en fantastisk maidag!!

2 kommentarer:

Kristine sa...

Så koselig det blir på jenterommet! Skikkelig gjennomført stil! Og som jeg skrev å scrapping.no - nå fikk jeg tips om lampe!
God helg! Håper jenta får sove på det nye rommet!

eventyrLise sa...

Jeg vil absolut si at Søstrene Grene er stedet til å kjøpe stæsj til bursdag. De har rosa sugerør, ballonger og servietter :D Bare synd jeg har gutter så jeg må kjøpe blått... hehe.

Kanskje jeg rett og slett skal ha skikkelig rosa på min bursdag... :D :D