torsdag 5. mai 2011

Maler og maler.

Med en kropp som ikke alltid er med går det litt tregt med meg, men jeg regner med at alle lister er ferdig malt på fredag.. Da må jeg også få rydda gangen, for lørdag kommer vaskedama på besøk igjen. Det skal bli deilig etter 1 mnd uten. Hun har vært på ferie.

Bilder underveis har jeg jo glemt å ta, men jenterombilder kommer snart. Veit ikke om dere får se før gubben har løst vinduslisteproblemet altså, men det får vi se. ;) Greia er at veggen på utsiden skal lektes ut, etterisoleres, vindtettes og slås ny panel på. Dette igjen fører til at vinduet på snuppas rom(og alle andre i huset egentlig, bortsett fra de i stua) skal flyttes ut 10 cm. Så da gidder vi ikke kjøpe utforinger til vinduet før det er gjort.

Men jeg bruker tiden jeg ikke maler til å finne gardiner og stas til snuppas rom. Jeg har en drøm om at hun skal få Skeidars Englegård stoler og Ikeas Leksvik hvite bord med hylle der inne etterhvert. Håper det skjer i løpet av sommern. Planen er å selge barnevogna og trilla i slutten av sommern, så da blir vel de pengene der til det regner jeg med.

(Lånt fra skeidar.no)

(Lånt fra IKEA.no)

Håper og ikke håper på varmere vær utover. Med varmere vær kommer den dårlige samvittigheten med alt som MÅ gjøres inne også er man ikke ute. Men med varme i lufta får vi lufta ut malingslukt og avgasser fra rommet til snuppa desto fortere.

Ønsker alle en fortsatt fin maiuke. I morgen skal jeg bestille meg nye briller. 5 år siden sist jeg var hos optikeren. LITT på tide kanskje?

1 kommentar:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei Anita!! Ta en titt på bloggen min nå, og få deg en koselig overraskelse :)