fredag 20. mai 2011

Hurra for meg

Ja, jeg har bursdag idag!! Har fått noe gaver allerede. Høytrykkspyler av svigerfar sammen med mannen(vi ønska oss det) og et år med NEMI av mannen(samme hvert år).
Dagen idag blir vel som de fleste andre, men jeg har valgt meg svin indrefilet til middag idag, med fløtegratinerte poteter tror jeg og MASSE sopp. Ellers skal snuppa idag endelig flytte inn på eget rom. Hun gleder seg masse, og jeg har nå lagt over dyna hennes. Blir litt rart for oss foreldre også. Blir nok til at babycallen blir brukt igjen nå en liten stund. ;)
Siden en av bursdagsgavene mine hvert år er Nemi legger jeg inn dagens Nemistripe i Dagbladet.
Nemi for fredag 20. mai. 2011



 
Ha en fantastisk dag!!


2 kommentarer:

Alhana sa...

Gratulere så mye med dagen :)

Anita sa...

Takk!!