fredag 8. oktober 2010

God helg..

Innom bare på tampen av fredagen.
Idag har jeg bare slappet av, før jeg fikk besøk av ei som ville kjøpe noen av Matildes gamle avlagte klær. Fikk unna nesten 100 plagg. Deilig å bli kvitt dem. De tar jo plass.
Så bar det over til broderlandet og litt shopping. Skulle finne støvletter til snuppa, men det er visst ikke så lett i str 24. Fant masse fine, blant annet et par i grått med Hello Kitty på, men ingen i riktig str. Så da blir det vel en tur på nærmeste storsenter i morgen. Det ble handlet litt snop og kjøtt.
Vel hjemme satte jeg meg ned med nyinnkjøpt BoligPluss og så på de lekre topp tre i konkurransen "Norges vakreste hjem". I tillegg ble et Maison interiør magisk med hjem i dag.
Nå er huset rydda og vaskedama kommer i morgen, så når hun er reist og kanskje noen blomster kommet i vaser blir det helg på oss også.

Riktig god helg til alle der ute i blogglandia!!

4 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Nå måtte jeg bare skrive deg en kommentar... så først at du bor i nabokommunen. Så når jeg leste dette innlegget tror jeg jeg veit hvem som var hos deg og handlet klær... Så på Facebook at ei jeg gikk i klasse med skulle til Årnes og handle brukt tøy! Verden er ikke stor... Kom tilfeldig vis over bloggen din. Som forresten var koselig :)

Klem Anette :)

Franske drømmer sa...

Heei!

Så fin blogg du har! Herlige bilder du viser :))

Gleder meg til å følge deg videre :)

KLEM

Hulda sa...

Tusen takk for trivelig hilsen hos meg! Så koselig at du likte hjemmet vårt så godt. :) Jeg er utrolig fornøyd med reportasjen i BoligPluss.

Anita sa...

Takk til alle sammen.