onsdag 6. oktober 2010

Kontraster..

Anettes Hus har lagt ut en Utfordring der folk skal vise fram sine kontraster hjemme. Her går alt i hvitt og grått. MEN bøkene mine er vel de jeg ser på kontrasten her i huset. Jeg vil aldri ha kjedelige ensfarga bøker, men mange med masse forskjellige farger. Dette gjør da at ikke alt blir grått og hvitt.

Så da blir også bokhylla som en slags fargeklatt selv om den er hvit.
I tillegg er alle rammene på bildene våre svarte. Jeg har ei hvit ramme, men det blir nok med den ene.

5 kommentarer:

Elins reiseblogg sa...

Så enig jeg er med deg, dette med bøker!!

Anita sa...

Koselig å høre at noen flere mener det!!

Gammel stil sa...

Hei Anita:)

For en fin blogg du har! Nydelige bilder av ditt nydelige hjem! Vi la oss til som følger, håper det går greit? Vi blir veldig glad for nye følgere hvertfall:) Koselig hvis du tar en titt inn til oss, og vi blir veldig glad for kommentar eller nye følgere:)

Klem:)

Renate sa...

Så stilig en stue du har Anita. Lekkert har det blitt etter oppussing.
Nydelig og harmonisk.

Klemmer fra Renate

Anita sa...

Tusen takk til dere alle.
Har snika litt hos dere fra før Gammel stil så det er ike noe problem å følge. ;)