mandag 11. oktober 2010

God morgen.. mandag

Der kom minusgradene for alvor ja. -4 grader her når snuppa og mannen fòr ut av huset for 10 minutter siden. Forsov oss vi i dag da. Snuppa har våknet 0615 i hele helgen, men i dag var det ikke en lyd før 0710. Og da burde mann og barn vært i barnehagen allerede. ;) Men jeg fikk dem da avgårde, og i natt setter jeg på vekkerklokke også.

Nå skal mor i huset finne sofaen etter en hektisk helg. Det høres jo grusomt ut, men sånn er det med en skranten helse.



5 kommentarer:

Gammel stil sa...

Ville bare innom for å ønske deg en goood mandag:)

Klem fra oss:)

Anita sa...

Tusen takk og i lige måde!!

Franske drømmer sa...

Så nydelig orkide!
Vakker!!
Klem

Anita sa...

Takk.. Den er kjøpt på IKEA;)

Liker orkideer, for de tåler så mye.

Hulda sa...

Har plukket noe mose, og kjøpt noe. Den hvite reinmosen har jeg kjøpt. Den som er mer brun har jeg plukket ute på berg som er rett utenfor her. Jeg merket ikke noe særlig til insekter i den. Kanskje du kan legge mosen i fryseboksen noen timer, da er nok alt borte, vil jeg tro.