tirsdag 26. oktober 2010

Tirsdagkveld...

Nå har roen senket seg over huset her ihvertfall. Mannen min kom hjem kl 21 og da så han et program og stupte i seng..
Så da sitter jeg her litt. Har surfa litt og titta på masse fine blogger. Det er så mye fint rundt omkring at jeg blir helt matt.

Dagene nå går med til mye tullball kjenner jeg. Motivasjonen for alt er igrunn borte. Ingen ting som motiverer meg til å få unna ting som hoper seg opp her. Men en gang MÅ ting gjøres. Skulle ønske det fantes NOEN der ute med litt ekstra ryddelyst til meg for eksempel. Neste uke kommer kanskje lillesøstern min innom, og da MÅ kontoret være såpass rydda at vi finner igjen senga ihvertfall. Håper ikke torsdagen blir en ny matt dag for da hadde jeg tenkt å tømme HELE rommet for ALT. Kanskje en kraftig ommøblering er det som må til?

Gode råd for effektiv rydding taes imot med stoor glede.

Ellers går dagene med til å drømme om nytt kjøkken. Har titta litt på Norema sine sider, og der var det et par skikkelig lekre. Edel Dis og Linje Dis er virkelig slik jeg kunne tenkt meg det.  Det blir ikke noe nytt nå, men det er ikke umulig at det gamle kanskje får et nytt strøk maling utpå her. Nå er det nemlig gult og brunt. Blir nesten kvalm bare jeg går inn der fra nystua.

Men nå finner denne husfruen senga. Håper jeg får ha den ifred i natt. Snuppa sov hos oss nemlig fra kl 0230 i natt som var.

1 kommentar:

Lissie sa...

Ønsker deg en utrolig koselig helg! :)