tirsdag 5. oktober 2010

Stua..endelig..

Endelig får jeg lagt ut litt bilder.
Flere bilder med "stemninger" vil komme utover. Men dette er stua i sin enkelhet. Kun spisestua som er "pynta" litt til middagsgjestene vi hadde på fredag.

Lesekrok/kosekrok
Med Ektorp lenestoler og puffer i Svanby grå.
Bordet er Hemnes i hvitt. Lampa på bordet er Årstid fra IKEA.
Puter og planter er og fra IKEA(hihi)
Lampa i hjørnet er gammel, jeg vil heller ha en anna leselampe der.
Gitaren har vi fått av en kompis
som mente huset manglet en gitar til de mange samlingene våre.
Snuppas leker får fiin plass i puffene. Hun trenger ikke ALLE lekene sine i stua syns jeg.

Peisen
Endelig peis i huset.
Lampa fra IKEA, Årstid


Tv-Peisestue
Hemnes tvbenk, overhylle og bokhyller i hvitt.
Bordene er Hemnes i hvitt.
Sofaen er fra Skeidar, ønsker meg 3-4 seter med sjeselong her.
Snuppas Recliner er fra Bohus
Gardinene her, og resten av stua, er Antony grå fra KID
Mitt aller første sinkhus ble kjøpt forrige lørdag på Kremmerhuset.

Spisestua
Gammel spisestue.
Vi skal pusse opp kjøkkenet når vi vinner i Lotto,
da blir det ny spisestue.
Ønsker meg lengre bord. Her er vårt dratt ut i max lengde.
Manglet noen stoler når jeg tok akkurat disse bildene. hihi
Kommer til å kjøpe stoltrekk til alle spisestustolene vi har
(de er forskjellige) så vi får det likt.
Dette er da i grove trekk den nye stua mi.. Koser meg glugg ihjel her nå.

10 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Det ble jo kjempefint og koselig! De lenestolene ser jo herlige ut :)

Anita sa...

De er HERLIGE Ann Kristin. Sov to timer i en forrige uke!! hihi

Jorunn sa...

Prøver igjen :) Så koselig dere har fått det.Liker stilen din veldig jeg altså :)

Anita sa...

Takktakk Jorunn!!

SILJE sa...

Du har virkelig fått det flott i stua di!! Kjempefin peis! Hvilken type er det?

Anita sa...

Det er en jotun peis. Sjekk jotun sine sider. Husker ikke heelt hva den heter.

Takk!

Ina Emilie sa...

Her vil jeg og bo. Så utrolig koselig ut :)

Anita sa...

Tusen takk Ina Emilie!!

Alhana sa...

Så flott stua ble, skjønner du koser deg glugg :-) Flott peis og fine gardiner også.

Anita sa...

Takk Alhana!!