onsdag 20. oktober 2010

Onsdag og jentedag...

I dag er det syklubbkveld for meg og noen venninner. Vi kaller oss syklubb, men jeg tror faktisk det mest riktige blir skravleklubb.. Skal bli deilig og bare være meg litt i kveld.
Ellers er det stille på hjemmefronten gitt. Dagene er litt leie for tida, og dermed blir det mye mindre blogging. Og ikke minst mye mindre hobbyering.

Men et par bilder legger jeg ved i dag.

Det er bilde av en elefant og en Buddha vi kjøpte på et marked i Italia, da vi var på bryllupsreise for litt over 5 år siden.
Og et bilde av et lite hus fra King's Lynn i England. Vi er egentlig ikke superhappy for nikknaks. Men dette huset fikk vi av et vennepar fra nettopp King's Lynn. Så det får hedersplass i stua.

Nå skal resten av denne dagen tilbringes på sofaen med te og film.

2 kommentarer:

Gammel stil sa...

Kos deg:) Fine bilder!:)

Klem:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Jepp var på loppis i din kommune :) Men også et par på andre siden av byen... Veldig gøy, og koselig å finne på noe med jentene :)

Klem :)