fredag 26. november 2010

Årets julekortbilde

Da er valget tatt. Så bildene er bestilt, og jeg kan vel egentlig begynne å utforme årets julebrev.
Valget falt på dette bildet.
Syns det ser ut som hun gleder seg noe veldig til jul her syns jeg.


 Så nå er det bestemt, medisterkakene er ferdig, skal lage en liiiten dekorasjon med svibler i dag, og de to lilla dukene jeg har, er vasket og klare. Adventspynten ble lokalisert i går. Skal sjekke om de lyser i kveld, hvis ikke må jeg ut å kjøre en tur i morgen. Nisser og annen pynt skal få komme fram sakte men sikkert utover adventstiden.
Jeg har kun en ting jeg må gjøre før jul og det er å skrubbe kjøkkengulvet. Skal ta det før vaskedama kommer neste gang, det vil si om 14 dager.

Ha en fantastisk helg alle sammen!!

3 kommentarer:

Merethe sa...

Det var et kjempeflott bilde.

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig bilde av en supersøt jente!! Blir et flott julekort! Ha en super adventshelg! Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflott bilde! :)

Hvis kjolen er fra Lindex, har Hedda lik som skal være årets julekjole. Nydelig :D