mandag 1. november 2010

Halloween..

Ikke tid til blogging i det hele tatt i helgen, med besøk og Halloweenfeiring.
Forrige uke var litt merkelig, så den bloggingen som blei ble veldig amputert den og syns jeg.

Årets Halloween ja.. Vi bor sånn til at her kom det ingen på døra. Men vi fikk besøk av noen barn med venner i snuppas alder. Så vi pynta litt, og kledde ut snuppa og jeg tok på meg en svart lang kjole, og brukte litt mer sminke enn vanlig fest. ;)

Snuppa i sitt kostyme, overhode ikke glad for å bli tatt bilde av..


 Spisestua med svart duk, oransje lys, blomster og Nillepynt.

Litt "nedgrodde" gardiner.

Grønn potetmos

Gele med menner i!!

Svarte og oransje lys

"Huset" mitt har fått litt høst/halloween pynt også.


Mitt aller første utskjærte gresskar 

Så nå er oktober over, det er under to mnd til jul og jeg gleder meg!!


P.S Minner om utfordringen, og at jeg snart passerer 2000 besøkende.

3 kommentarer:

Kristine sa...

Så fint halloweenpynta i stua:) Liker det sinkhuset altså. Jeg hadde egentlig gledet meg til å pynte litt til halloween i år, men så ble vi invitert bort så da ble det ikke noe. Til neste år blir det gresskar altså!

Alhana sa...

Så koselig du hadde pyntet til Halloween og jenta di var ei riktig så søt Halloweenheks :)

Anita sa...

Takkogtakk!!!