tirsdag 16. november 2010

IKEA!!!

Hurra.. Det ble IKEA tur i dag. Vi reiste rett og slett etter at mannen var ferdig på jobb. Måtte jo ha med vesla, men hun sov både til og fra så det gikk greit. Takk og lov for at jeg har en snill unge, som syns slikt er helt greit. Og som vi ikke ødelegger døgnrytmen til om vi gjør slikt en gang inni mellom. Men det anbefales virkelig ikke å ha med en 2,5 år gammel unge til IKEA etter sengetid altså. Det gikk bra fordi hun er snill og tålmodig, men når vi nærmet oss kassa og klokka var passert 20.30 så var hun bra trollete. ;) Men blid. Og da overlever jeg litt trolling.

Fikk kjøpt masse. To nye kurver med lokk til badet, halmbukk(noe jeg har ønska meg lenge), julegavepynt, kalendergaver til snuppa, lys(masse), noen sofatrekk for ei venninne(halv pris på Ektorp sofatrekk nå), lyslykter, knaggrekke (barnetøy)til gangen vår og litt dilldall. Har faktisk ikke helt oversikten gitt.
Skal sette meg ned med posene i morgen å få oversikten. De hadde dessverre ikke igjen adventsstjernene jeg hadde lyst på, men det får gå. Bruke det vi har i år hvis jeg ikke finner noe fint når lønna mi ramler inn på kontoen neste uke. 

Nå tar jeg kvelden. Skal slappe av litt i sofaen, før jeg følger eksemplet til mine kjære, som sovna nesten før de traff senga!

Ingen kommentarer: