søndag 7. november 2010

Søndagkveld...

I morgen er det ny uke og nye muligheter.

Jeg har store planer om å rydde i rotet her. Skal tømme og gå igjennom alle sekker og bagger fra rotet på kontoret. Det skal kastes og ryddes med hard hånd. Dette har jeg sagt lenge, men på lørdag kommer vaskedama igjen, og da må gangen være tømt. Og det skal ikke inn her igjen. Når den ryddinga er unnagjort skal kontoret ryddes skikkelig. Jeg skal gå igjennom scrappesakene mine. De som jeg vet ikke blir brukt skal selges og resten organiseres. Gleder meg egentlig.

I tillegg skal jeg gå løs på spisestustolene våre som faller fra hverandre. De skal vaskes og limes. Har nemlig bestilt stoltrekk til 10 stoler slik at vi får "like" stoler. Hvite trekk, men gubben skal få marsj ordre hvis han nærmer seg med jobbantrekk.. Snuppa sitter jo på tripptrappen sin..;)

Husk candyen min da... Hemmelig Candy

Ha en fantastisk uke. Nå nærmer jula seg dere..
Fjorårets julekortbilde. Gleder meg til å få tatt årets..

2 kommentarer:

eventyrLise sa...

Det er så deilig å rydde, kaste, ordne! Holder på litt over hele huset selv. Er så lei av alt vi har som vi aldri bruker!!
Men med en liten en hjemme, så går det jaggu meg sakte :p

Anita sa...

Samme som her det. Men her er det ikke snuppa som hindrer meg, det er helsa. Men NÅ skal jeg bite tennene sammen å li ferdig. Hvis ikke blir det utsatt til det MÅ gjøres som siste uka før jul når vi får overnattingsgjester..