onsdag 24. november 2010

Jeg er forelsket...

Det er jammen meg ikke ofte jeg finner en kjole jeg bare  ha!
Men i dag skjedde det. Skulle være med en venninne å titte på litt penkjoler. Hun ville ha hjelp, og siden jeg elsker å shoppe(særlig med andres penger;)) så sa jeg selvfølgelig ja. Det førte til at jeg prøvde en kjole jeg aldri ville tro jeg fikk på meg. Jeg fikk den på meg, men den var trang og satt ikke pent. Så jeg slo fra meg hele kjolegreia. Så skulle jeg bare innom en butikk for å ha strømpebukse, til en kjole jeg allerede har. Og der hang den. Nydelig grå kjole! Med paljetter under bysten. Den er i nydelig empirestil og med ganske dyp utringning, men ikke så dyp at jeg ikke kan ha helt vanlig bh under. Den er fotsid. Tror det ville vært søtt hvis man gikk barbent, men nå er det vel litt kaldt til det. Men sko har jeg som funker til. Gleder meg for første gang på lenge til julebord og slike ting. De har alltid vært mareritt fordi jeg ikke har funnet noe fint tøy. Og det beste med alt, var min kjæres blikk da jeg prøvde den foran han i kveld. Tror ikke han har sett sånn på meg annet enn når vi var nyforelska og når vi gifta oss. Da følte jeg meg selvsagt enda finere. Tatt et bilde av den i mørket i kveld. Så her får dere se den. jada, dusjhodet er med på bildet. ;)



I tillegg ble det med hjem lilla lys, en engel og noen englevinger. Jada... Skulle ikke ha englevinger jeg, for det har alle. Men joda. Nå er jeg stolt eier av noen par her. De største(medium str) skal på snuppas rom. De små havner kanskje på juletreet i år?

Ingen kommentarer: