tirsdag 16. november 2010

Vintern er virkelig her..

Lurer på hvor lenge den varer nå. Begynner jo å bli vant med at vi kan ha vinter en uke, for så at det snur totalt uka etter, til 10 varmegrader. Men nå er det så fint ute at jeg håper det varer til over jul ihvertfall.
Tok noen fine bilder ute i sta, men så gikk det tomt for strøm på kamera. Så da må det lades før det kommer noen bilder her.
Skulle vært på IKEA jeg da, men jeg syns det er så kjedelig å reise alene. Så jeg går og håper på at noen vil bli med meg snart. Jeg skal kjøpe adventskalendergaver til snuppa der, nye stjerner til stuevinduene og en hel del annet. Håper jeg får reist i løpet av uka.
Håper alle har en superfin dag. Her skinner ihvertfall sola, det er -5 grader nå og jeg skal bare kose meg inne i dag.

3 kommentarer:

eventyrLise sa...

Jeg skulle vært på IKEA igjen selv jeg. De hadde nemlig ikke alt jeg skulle ha sist uke. Men to av tingene jeg skulle ha fikk jeg siste eksemplar av. Var ganske så fornøyd da ja :D

Wenche sa...

Ja hadde jeg bodd nærmere skulle jeg gjerne vært med deg. Har masse på lista mi fra IKEA...

Anita sa...

Så god du er Wenche. Syns du kunne kasta deg rundt og blitt med jeg. Neida.. Bare tuller skjønenr at det blir litt i lengste laget.


MammaLise: Vi og fikk sånn siste frist av ting i dag. Ei venninne skulle ha nye trekk til sine Ektorpsofaer. Hun trengte 2 og det var 7 igjen eller noe..