fredag 12. november 2010

Det går fremover..

Ja, jeg er jaggu ikke flau.. Kan jo ikke det med detta rotet.
Liten oppdatering med bilder.. Nå kan jeg faktisk bevege meg relativt fritt her. Mangler bare smårydding.
Og det blir til uka. Nå er det helga!! Gangen er rydda og da er det superbra spør du meg. ;)
Alt som skulle i kjellern er der, fretextøy er i bilen og søpla i garasjen. Hurra for meg.

Noen oppdateringsbilder. Man ser faktisk gulvet de fleste steder nå!!
                                     



Noen oppdateringsbilder. Man ser faktisk gulvet de fleste steder nå!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så flink du er! Du har jammen gjort en kjempe jobb!! Jeg er imponert!

Alhana sa...

Godt jobba, herlig når man blir kvitt masse rot :)

Kristine sa...

Har fulgt med i ryddingen din og jeg må si du har gjort en kjempejobb altså! Stå på!