fredag 19. november 2010

Nye kurver på badet..

Som jeg skrev på tirsdag så ble det en IKEA tur da. Og jammen meg ble det ikke en tur i går også.
Fikk kjøpt mye fint. Til badet kjøpte vi nye kurver med lokk også så jeg noe smart, et eller annet sted, med kurv til blader og doruller ved doen. Dette adopterte jeg hit.

Vurderer litt plasseringen av kurven.
Det kan se trangt ut, men jeg sitter godt der og jeg er den største i familien. ;)

Kjøpte også noen til litt dilldall. Ser jo så mye ryddigere ut med lokk på kurvene.
Før syns jeg alltid det var rotete.


Nå er det snart helg og ikveld skal jeg og mannen på Harry Potter. Har fått barnefri i hele kveld og natt. Gleder meg til å kunne sove lenge i morgen.




2 kommentarer:

Alhana sa...

Lekre kurver :-)
Kos dere med barnefri og Harry Potter.

Lisbet sa...

Likte veldig godt de mnederste kurvene dine. Lekre:-)
Deilig med barnefri. Her er snuppa på tur fra fredag til søndag så vi har vært og sett Harry Potter nå i kveld:-)
Ha en fortsatt flott helg.