mandag 8. november 2010

Rydder i rotet

Merkelig hvordan det å rydde i rot fører til mer rot?!?!
Ser ihvertfall slik ut nå. Kaos uten like, men jeg har jo nå tømt alle sekker, bagger og dunker med ting jeg ikke hadde kontroll på. Fant igjen ting jeg ikke har sett på en stund for å si det sånn.
Nå mangler det bare å legge ting i riktige bagger, slike IKEA "dekkbagger" er geniale til ekstradyner, tøy som ikke brukes og sko også for den saks skyld. Skal bli deilig å få litt orden på ting.

Nå er alt tømt og jeg har snart fått oversikt over alt tøy og leker som skal legges ut for salg. Tror det blir begynt på i morgen faktisk. Allerede en sekk med tøy som skal gis til Fretex også!!

Flaut men jeg skal jaggu legge ut førbilder. Dette var før jeg tømte helt.. Skal ta bilder igjen når det er slik det skal være.



Ha en fortsatt fantastisk dag!!!

3 kommentarer:

eventyrLise sa...

Flott haug :)
Regner med du koser deg i den ;)

Anita sa...

Eller?

Meta sa...

Koselig å finne igjen ting,da.;) Jeg roter også noe innmari når jeg rydder. Fatter ikke at det går ann...

Ønsker deg en herlig ryddekveld.:)