fredag 12. november 2010

Rydder fortsatt og innlegg nr 100!!

Dette er mitt innlegg nr 100. Gøy!!

Det går tregt, men framover i rotet. Onsdag var hviledag, for da var det mye annet som skjedde.
I går gjorde jeg lite, bare tre sekker med Fretex klær ned og ut i bilen, og tre bagger med tavarepå klær ned i første etasje. Men jeg gjorde noe. Det er jeg fornøyd med egentlig. I dag har jeg snart fått unna alt som skal inn på snuppas rom etterhvert, og hennes gamle klær som skal legges ut på finn etter jul. I tillegg har jeg fått sopet sammen endel søppel. Gangen, som alt har blitt plassert i mens jeg rydder, må ryddes totalt før i morgen pga vaskedama, så den er pri en i dag.Men nå syns pulten min, senga ligger det kun julegaver i og gulvet kan man faktisk gå på store deler av. Håper at kontoret er strøkent før neste helg. Jeg må nesten få begynt med litt pakkelapper o.l. snart. Julekort blir nok kjøpt i år tror jeg, men sånn er det av og til. Jeg får skrive et koselig julebrev istedenfor og sende med julebilde av snuppa. Man skal ikke rekke alt, og stresse gidder jeg ikke før jul. Desember skal være kooos.
Legger ved et liiite bilde av snuppa. Det er fra barnehagefotograferingen og vi er så fornøyd med bildene i år.


Ha en fantastisk fredag!!

Ingen kommentarer: